خبرنگاران 54 هزار تن آسفالت برای لکه گیری راه های استان قزوین اختصاص یافت

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: 54 هزار تن آسفالت از ابتدای امسال تا به امروز برای اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری راه های ارتباطی این استان اختصاص یافته است.

خبرنگاران 54 هزار تن آسفالت برای لکه گیری راه های استان قزوین اختصاص یافت

جواد حق لطفی روز سه شنبه اضافه نمود: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری و با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای و کاهش استهلاک خودروها با اولویت جاده های شریانی اجرا شده است.

به گفته وی، این طرح از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در سطح راه های ارتباطی استان شروع شده و تا انتها شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

حق لطفی ادامه داد: اقدامات این طرح در سه بخش، شامل لکه گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات حفاظتی رویه راه ها با استفاده از توان نیروهای راهداری این اداره کل در حال اجرا است.

وی، اجرای عملیات حفاظتی رویه راه ها شامل فوگ سیل، چیپ سیل، میکروسرفیسینگ و درزگیری را بخش دیگری از اقدامات اجرا شده عنوان و توضیح داد: این عملیات در 64 کیلومتر از راه های استان اجرا شده است.

حق لطفی یادآور شد: عملیات ارتقای سطح کیفی در طول آزادراه های قزوین - رشت، قزوین - زنجان و بزرگراه های بویین زهرا - ساوه، بویین زهرا - دانسفهان و بویین زهرا - قزوین به همراه جاده قدیم قزوین - رشت اجرا شده است.

وی گفت: جاده های فرعی کمال آباد، خاکعلی، قشلاق، ضیاءآباد، نیکویه، آب ترش و بعضی از راه های روستایی نیز از دیگر مسیرهایی هستند که از خدمات طرح ارتقای کیفی راهداری بهره مند می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه نمود: امیدواریم اجرای چنین طرح هایی با اصلاح شرایط آسفالت جاده ها در نهایت به ارتقای سطح کیفی سیما و منظر راه و افزایش رضایت کاربران جاده ای منجر گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1005

به "خبرنگاران 54 هزار تن آسفالت برای لکه گیری راه های استان قزوین اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 54 هزار تن آسفالت برای لکه گیری راه های استان قزوین اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید