خبرنگاران 23 میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اهر بهره برداری شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تبریز- خبرنگاران- فرماندار اهر بیان کرد: سال جاری 13 طرح عمرانی با اعتبار 23 میلیارد ریال در روستاها و مناطق عشایری فاقد دهیاری شهرستان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 23 میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اهر بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رسول خدابخش روز پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر با اشاره به تخصیص یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری طی امسال بر لزوم رعایت مسائل فنی و تأمین اقتصادی در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان تأکید کرد و گفت: تأخیر در اجرای طرح ها باعث می گردد تا گرفتار محدودیت های منابع اقتصادی گردد.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی در حال احداث اگر نیمه تمام بماند، اجازه آغاز طرح های جدید داده نمی گردد، گفت: تنها سه پروژه عمرانی به دلیل شرایط جوی تکمیل نشده است، در حالی که هیچ پروژه نیمه تمام در شهرستان اهر نداریم که به دلیل موانع و مسائل بلاتکلیف بماند.

خدابخش با انتقاد از تعلل بعضی از دستگاه های اجرایی در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در روستاهای شهرستان اهر تاکید نمود: تعلل و کم کاری دستگاه های اجرایی در اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و زیرساختی در روستاها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی گفت: در حالی که اعتبار بعضی از طرح ها وجود دارد اما در مرحله اجرا با تعلل و تأخیر روبرو می شویم.

فرماندار شهرستان اهر از زیرسازی و آماده سازی 32 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان برای آسفالت ریزی اطلاع داد، اضافه نمود: در جلسه قبلی کمیته برنامه ریزی؛ زیرسازی 32 کیلومتر از راه های روستایی جهت آسفالت مصوب و اجرایی شده است و در سال آینده 11 کیلومتر دیگر از راه های روستایی آماده آسفالت ریزی می گردد.

وی تاکید نمود: آب شرب چهار هزار نفر از جمعیت روستایی بخش فندقلو و عشایری از حالت جیره بندی خارج و به صورت مداوم تأمین و افت فشار آب مناطق روستایی بخش فندقلو جبران می گردد.

خدابخش بابیان این که 15 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی و زیرساختی روستاهای شهرستان اهر اختصاص می یابد، اضافه نمود: دستگاه های اجرایی زمان بندی اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و زیرساختی را مورد توجه قرار دهند.

در این جلسه اجرای 6 پروژه عمرانی با اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال در روستاها و مناطق عشایری فاقد دهیاری شهرستان اهر به تصویب رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1414

به "خبرنگاران 23 میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اهر بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 23 میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اهر بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید