خبرنگاران ورود به وادی رحمت تبریز ممنوع شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تبریز- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در پی وخامت شرایط شیوع کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از آن، تمام راه های دسترسی به وادی رحمت مسدود و ورود به این مجموعه ممنوع می گردد.

خبرنگاران ورود به وادی رحمت تبریز ممنوع شد

فرخ جلالی روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری با اشاره به تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونا در شهرداری تبریز، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای اموات کرونایی و نیز ایجاد ازدحام ناشی از تشییع و تدفین، محدوده وادی رحمت یکی از کانون های خطرناک شیوع این بیماری به شمار می آید.

وی ادامه داد: به منظور ممانعت از ایجاد خطر برای شهروندان و پرسنل زحمتکش این مجموعه، از فردا ضمن ایجاد محدودیت های شدید، تمام راه های دسترسی به وادی رحمت مسدود می گردد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام تشریفات نماز میت، تشییع و تدفین، فقط بستگان درجه یک اموات اجازه حضور در وادی رحمت را خواهند داشت، تشریح کرد: برای هر متوفی، فقط سه خودرو حامل بستگان درجه یک آن مجاز به حضور در وادی رحمت هستند.

جلالی با تاکید بر اینکه تمام محدودیت های اعمال شده با هدف تامین سلامت شهروندان اتخاذ شده است، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی با هرگونه تجمع در وادی رحمت مقابله خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1160

به "خبرنگاران ورود به وادی رحمت تبریز ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود به وادی رحمت تبریز ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید