خبرنگاران ملی پوش فوتسال زنان: مسوولان در سال 99 پاداش های ما را پرداخت نمایند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران- خبرنگاران- کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان گفت: امیدوارم مسوولان سال جاری پاداش های ما را پرداخت نمایند تا از روحیه مضاعفی برای حضور در مسابقات آسیایی پیش رو برخوردار شویم.

خبرنگاران ملی پوش فوتسال زنان: مسوولان در سال 99 پاداش های ما را پرداخت نمایند

نسیمه غلامی در گفت وگو با خبرنگاران سال 98 را سالی پر از مصدومیت دانست و افزود: در لیگ برتر سال جاری بیش از 12 بازیکن رباط پاره کردند و فشار لیگ بسیار بالا بود و به همین دلیل روز به روز بر تعداد مصدومان افزوده می شد. دیدارهای پایانی لیگ نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و هیچ نتیجه ای نداشت.

وی افزود: 99 سال پرباری خواهد بود زیرا مسابقات قهرمانی آسیا 2020 را در پیش رو داریم و باید برای سومین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و این مسابقات در تیر ماه برگزار می گردد. به خاطر کرونا و لغو اردوهای ملی هنوز معلوم نیست که در تورنمنت روسیه حضور می یابیم یا خبر. امیدوارم این بازی ها عقب نیفتد زیرا به دیدارهای محبت آمیز زیادی احتیاج داریم تا از آمادگی بیشتری برخوردار شویم.

ملی پوش فوتسال افزود: کار خیلی سختی را در پیش رو داریم. امیدوارم مسوولان پیش از اعزام ما به مسابقات قهرمانی آسیا پاداش های قهرمانی ما در مسابقات آسیایی 2018 را به ما پرداخت نمایند تا این امر روحیه مضاعفی برای ملی پوشان باشد. بازیکنان برای پول بازی نمی نمایند و همه به خاطر کشور و شاد کردن دل مردم ایران و خانواده ها بازی می نمایند بنابراین پرداخت پاداش ها می تواند به ما روحیه دهد.

وی یادآور شد: هیچ گاه در تعطیلات نوروز در مسابقه ای حضور نداشتم اما از 4 تا 13 فروردین در اردو بودم و 13بدر هم در کنار خانواده نبودم.

غلامی اظهار داشت: از مردم خواهش می کنم با این شرایط شیوع ویروس کرونا، تعطیلات نوروز را در خانه های خود بمانند و به یکدیگر یاری نمایند. یادشان نرود که در که در خانه هم می گردد ورزش کرد و نباید تنها به باشگاه رفت. روزی یکساعت هم شده در منزل ورزش کنیم و مراقب هم باشیم تا این ویروس ریشه کن گردد و مردم دنیا در سلامت و به دور از هر گونه استرس در کنار هم در صلح زندگی نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 779

به "خبرنگاران ملی پوش فوتسال زنان: مسوولان در سال 99 پاداش های ما را پرداخت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش فوتسال زنان: مسوولان در سال 99 پاداش های ما را پرداخت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید