خبرنگاران فرانسه خطر حملات تروریستی در کشور را بسیار بالا خواند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران- خبرنگاران- وزیر کشور فرانسه گفت: خطر حملات تروریستی در این کشور همچنان بسیار بالاست.

خبرنگاران فرانسه خطر حملات تروریستی در کشور را بسیار بالا خواند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژرالد دارمانن دوشنبه در بازدید از سازمان امنیت داخلی فرانسه (DGSI) بیان نمود: تهدید در کشور همچنان بسیار بالاست.

وی اضافه کرد که هشت هزار و 132 نفر به عنوان مظنونان رادیکال، شناسایی شده و تهدید احتاقتصادی علیه امنیت فرانسه قلمداد می شوند.

این اظهارات در حالی بیان می گردد که قرار است چهارشنبه 14 نفر به دلیل مشارکت در حملات تروریستی ژانویه 2015 در فرانسه محاکمه شوند.

همه این افراد در پی حملات ژانویه 2015 کشته شدند اما وکلای خانواده های قربانیان و دادستان ها معتقدند که این محاکمه همچنان حائز اهمیت است.

ژان فرانسوا ریکارد دادستان ملی ضدترور فرانسه اظهار کرد: این محاکمه افرادی است که در مسائل لجستیکی، آمادگی برای حمله، تأمین اقتصادی و تجهیزات عملیاتی، تسلیحات و اقامتگاه برای عوامل حملات نقش داشتند.

از ژانویه 2015 موجی از حملات تروریستی و خشونت در فرانسه به راه افتاد که 258 کشته بر جای گذاشت.

این حملات، تردیدهایی را درباره توانایی دولت فرانسه برای ایجاد امنیت و هماهنگی در جامعه چند فرهنگی این کشور به وجود آورد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1006

به "خبرنگاران فرانسه خطر حملات تروریستی در کشور را بسیار بالا خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرانسه خطر حملات تروریستی در کشور را بسیار بالا خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید