خبرنگاران دو سارق لوازم خودرو در تهران دستگیر و به 100 فقره سرقت اعتراف کردند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران- خبرنگاران- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: 2 سارق لوازم و محتویات داخل خودرو در پایتخت دستگیر و به 100 فقره سرقت اعتراف کردند.

خبرنگاران دو سارق لوازم خودرو در تهران دستگیر و به 100 فقره سرقت اعتراف کردند

به گزارش خبرنگاران از پلیس تهران سرهنگ جلیل موقوفه ای روز یکشنبه افزود: ساعت سه بامداد شانزدهم آذرماه ماموران گشت کلانتری 152 خانی آباد حین گشت زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 405 برخورد کردند که راننده به محض مشاهده ماموران از محل گریخت.

وی بیان نمود: پس از طی مسافتی در عملیات تعقیب و گریز هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو، کوله پشتی ای حاوی ابزار و لوازم، تعدادی سویچ خودرو و یک دستگاه پرچ کشف شد؛ پس از انتقال متهمان به کلانتری تعیین شد که هر دو متهم سابقه دارند و پیش تر با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی تعیین شد که پلاک خودرو متهمان با سایر تعیینات خودرو تناقض دارد، افزود: هر دو متهم برای تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و کارآگاهان متوجه شدند که پلاک خودرو متهمان سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در همان روز دستگیری از شهرستان شهریار دارد.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهمان به 100 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در پلیس آگاهی اعتراف کردند، افزود: متهمان معمولا در ساعات اولیه روز با خودرو از محل سکونت خود خارج و در طول راستا ابتدا پلاک خودور مشابه خودروی خود را سرقت، سپس با استفاده از دستگاه پرچ پلاک مسروقه را روی خودرو خود نصب می کردند و به سرقت لوازم خودروهای پارک شده در معابر می پرداختند.

این مقام انتظامی افزود: با دستور قضائی هر دو متهم در اختیار دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه هشتم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده قرار دارند.

 کشف 100 میلیاردی لوازم یدکی احتکار شده در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 100 میلیارد ریالی قطعات لوازم یدکی احتکار شده در انباری در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در حوالی خیابان قزوین، مقادیر فراوانی قطعات لوازم یدکی خودرو را دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی بیان نمود: هویت مالک و نشانی دقیق انبار در دستور کار قرار گرفت و با کسب اطلاعات لازم، تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و تعیین شد که خبر دریافتی صحت داشته و نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران توضیح داد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار اخذ و تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار 664 هزار قطعه لوازم یدکی خودرو و لوازم صنعتی قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی کشف شد، افزود: در این رابطه مالک انبار دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد؛ کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را 100 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1247

به "خبرنگاران دو سارق لوازم خودرو در تهران دستگیر و به 100 فقره سرقت اعتراف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو سارق لوازم خودرو در تهران دستگیر و به 100 فقره سرقت اعتراف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید