خبرنگاران تیم های بازارهای روز کوثر و اهورای بهبهان به تساوی رضایت دادند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اصفهان- خبرنگاران- ملاقات تیم های فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان و اهواری بهبهان آدینه شب با نتیجه تساوی 2 بر 2 در اصفهان به سرانجام رسید.

خبرنگاران تیم های بازارهای روز کوثر و اهورای بهبهان به تساوی رضایت دادند

به گزارش خبرنگاران، از هفته نخست مرحله دوم لیگ برتر فوتسال برای بقای در این رقابت ها ملاقات معوقه بین تیم های بازارهای روز کوثر اصفهان و اهورا بهبهان از ساعت 22 آدینه شب در استادیوم پیروزی اصفهان برگزار گردید و در سرانجام این بازی با تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید.

در این ملاقات تیم میزبان حملات گسترده ای را روی دروازه میهمان تدارک دید که گل نشد و در ادامه برخلاف جریان بازی تیم اهورای توسط رامین باباجانی گل زد و نیتجه یک بر صفر به سود این تیم شد.

تیم بازارهای روز کوثر در ادامه بهتر عمل کرد و توانست توسط حمیدرضا یوسفی بازی را مساوی کند و امیدوار برای پیروزی گردد.

در ادامه هر 2 تیم حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که با بی دقتی به بیرون رفت تا اینکه دوباره هاشم شیرعلی برای تیم اهورای بهبهان گلزنی کرد و میهمان دوباره پیش افتاد.

تیم کوثر اصفهان در نیمه دوم باز بهتری را به نمایش گذاشت و توانست با استفاده از فرصت گلزنی خوب توسط در نیمه دوم این تیم کوثر بود که از حملات و موقعیت های خود استفاده کرد و در 10 دقیقه سرانجامی، ملاقات را توسط حمید کاهنده به تساوی کشاند تا هر 2 تیم در هفته آینده بازی های حساسی را در پیش داشته باشند.

تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان و اهورا بهبهان پیش از این ملاقات با کسب 2 امتیاز در رده سوم و چهارم جدول چهار تیمی این مرحله از لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1481

به "خبرنگاران تیم های بازارهای روز کوثر و اهورای بهبهان به تساوی رضایت دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم های بازارهای روز کوثر و اهورای بهبهان به تساوی رضایت دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید