خبرنگاران توزیع ماسک و ژل در مراکز جامع سلامت لرستان

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خرم آباد- خبرنگاران - مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: امروز ماسک و ژل ضدعفونی در مراکز جامع سلامت و داروخانه های دولتی 2 شهرستان استان توزیع شد.

خبرنگاران توزیع ماسک و ژل در مراکز جامع سلامت لرستان

دکتر علی فرهادی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان نمود: اولین محموله اقلام بهداشتی شامل ژل و ماسک در مراکز جامع سلامت و داروخانه های دولتی شهرستان های خرم آباد و سلسله توزیع شد.

وی با بیان اینکه بر این اساس6هزار عدد ژل ضد عفونی و 10 هزار عدد ماسک توزیع شد گفت: در مابقی شهرستان ها نیز طی روزهای آینده و به تناوب توزیع خواهند شد.

فرهادی بیان نمود : فروش این اقلام در مراکز جامع سلامت با ثبت شماره خانوار و بر اساس احتیاج انجام می گردد.

وی ادامه داد: ماسک و مواد ضدعفونی در پایگاه های سلامت عرضه نخواهد شد و کوشش می گردد تا زمان برطرف احتیاج مردم روزانه توزیع ادامه داشته باشد.

تا کنون 9 نفر در لرستان به کووید19 مبتلا شدند.

ویروس کرونا که با عنوان رسمی کووید-19 از 12 دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت، تا به امروز بیش از 80 هزار نفر را مبتلا و جان بیش از 2 هزار نفر را گرفته است.

ویروس کرونا از چین به بیش از 50 کشور سرایت نموده است، ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را به خود اختصاص داده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تا به امروز 593 نفر هستند که 123 نفر ترخیص شده و بهبود یافته و 43 نفر فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 706

به "خبرنگاران توزیع ماسک و ژل در مراکز جامع سلامت لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع ماسک و ژل در مراکز جامع سلامت لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید