خبرنگاران بانک ها یکی از موانع سرعت بخشی ایجاد اشتغال در دماوند است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران- خبرنگاران- فرماندار شهرستان دماوند گفت: بانک ها یکی از موانع سرعت بخشی برای ایجاد اشتغال زایی بوده اند و که امیدواریم نگاه مدیران بانک ها به تولید کارخانجات مساعدتر شده و همکاری و تعامل بیشتری در این خصوص داشته باشند.

خبرنگاران بانک ها یکی از موانع سرعت بخشی ایجاد اشتغال در دماوند است

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان صمت پایتخت مهدی حیدری روز دوشنبه افزود: ارائه تسهیلات به کارخانجات تولیدی نیمه فعال در دماوند نیازمند به تزریق تسهیلات است و 65 درصد از سهم اشتغال زایی در شهرستان دماوند انجام می شود و تا پایان سال سهمیه ای که تعهد کرده ایم تحقق پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: محصولات تولیدی بانوان کارآفرین می تواند با هماهنگی اداره میراث فرهنگی، از طریق بوم گردی ها به فروش برسد و در بخش کارگاه های خانگی از 50 تا 200 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت می شود.

حیدری با بیان اینکه اگر قرار است صندوق های کارآفرینی در مجموعه شهرستان ما را کمک کنند باید حداقل در حد کمک های دولت توان پرداخت تسهیلات حمایتی را داشته باشد گفت: ما به دنبال سرمایه گذاری در سطح کلان هستیم و عمده سرمایه گذاری در شهرستان دماوند مربوط به بخش گردشگری است که متقاضیان زیادی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند نیز اعلام کرد: با اعلام خبر توزیع مرغ منجمد، برنج و روغن بدون رعایت فاصله اجتماعی مد نظر پروتکل های بهداشتی از مراکز به همراه کارشناسان بازرسی بازدید بعمل آمد و واحدهای توزیع اقلام اساسی که این پروتکل ها را رعایت نمی کردند تذکر دریافتد.

آقاجان احمدی افزود: از شهروندان محترم استدعا دارم برای سلامتی خودشان نیز که شده فاصله اجتماعی را رعایت کنند و این قول را به مرئم این شهرستان می دهم که توزیع اقلام ادامه دار باشد و با در نظر دریافت سرانه مصرف کلیه اقلام و کالاها در حال حاضر هیچ کمبودی نداریم.

وی افزود: اگر واحدهای توزیع این اقلام پروتکل ها را رعایت نکنند و خارج از الگوی مصرف خانوار بیش از حد کالا توزیع کنند، قاعدتا اختلال در چرخه تنظیم بازار کاملا طبیعی است و برابر قانون با متخلفان برخورد می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1193

به "خبرنگاران بانک ها یکی از موانع سرعت بخشی ایجاد اشتغال در دماوند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانک ها یکی از موانع سرعت بخشی ایجاد اشتغال در دماوند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید