خبرنگاران اسکان بیش از 526‬‬ هزار مسافر نوروزی در خراسان رضوی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مشهد- خبرنگاران- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 526 هزار و 264 ‬مسافر نوروزی از 25 اسفند پارسال تا 13 فروردین سال جاری در مراکز اقامتی این استان اسکان یافتند.

خبرنگاران اسکان بیش از 526‬‬ هزار مسافر نوروزی در خراسان رضوی

ابوالفضل مکرمی فر روز شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: این شمار زائر، مسافر و جهانگرد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی در مراکز اقامتی مورد تایید و رسمی استان سکونت داده شدند.

وی اضافه نمود: 202 هزار و 736‬ نفر معادل حدود 39 درصد این افراد در هتل ها، 112 هزار و 943 نفر معادل بیش از 21 درصد در هتل آپارتمان ها، 125 هزار و 971 نفر معادل حدود 24 درصد در مهمان پذیرها، 12 هزار و 12 نفر معادل حدود سه درصد در اقامتگاه های بومگردی، 270 نفر معادل پنج دهم درصد در مجتمع های جهانگردی و بقیه در خانه های مسافر استان اقامت گرفته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: در راستای رعایت حقوق مسافر و پروتکل های بهداشتی بیش از سه هزار بازدید نظارتی نوروزی از مراکز اقامتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت شامل کمپ ها، مهمان سراها و خانه های مسافر اجرا شده است.

مکرمی فر بیان نمود: خوشبختانه فرایند اجرای پروتکلهای بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا در واحدهای اقامتی در بهترین شکل ممکن و نیز رعایت کامل مسائل بهداشتی از سوی مسافران موجب خرسندی و قوت قلب ما در این ایام بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در این مدت هیچ گزارشی از ابتلای مسافران مقیم مراکز اقامتی به بیماری کووید 19 دریافت نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1431

به "خبرنگاران اسکان بیش از 526‬‬ هزار مسافر نوروزی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسکان بیش از 526‬‬ هزار مسافر نوروزی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید