حضور بازیکنان سایپا در ایفمارک، فوتبال محبت آمیز کادر فنی با بچه ها کار

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، بازیکنان تیم فوتبال سایپا برای پشت سرگذاشتن تست های پزشکی پیش فصل به ایفمارک رفتند و کادرفنی نیز با بچه ها کار فوتبال بازی کردند.

حضور بازیکنان سایپا در ایفمارک، فوتبال محبت آمیز کادر فنی با بچه ها کار

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، نارنجی پوشان سایپا امروز (یکشنبه، 20 مهرماه) با نظر سرمربی و کادر پزشکی تیم به مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران رفتند تا تست های پزشکی را پشت سر بگذارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ابراهیم صادقی، سرمربی، اعضای کادر فنی و تمامی بازیکنان تیم فوتبال سایپا برای انجام این تست پزشکی در ایفمارک حضور یافتند.

همچنین، به مناسبت روز دنیای کودک، باشگاه سایپا ضمن دعوت از انجمن حامی بچه ها کار، رقابت محبت آمیز ای با کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برگزار کرد.

در این ملاقات نمادین و محبت آمیز که برای ایجاد انگیزه، روحیه و نشاط بچه ها کار برگزار گردید، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به همراه اعضای کادرفنی از جمله پیروز قربانی، کیانوش رحمتی، کاظم برجلو و سایر اعضای فنی، ضمن آموزش اولیه فوتبال، با بچه ها کار به انجام مسابقه محبت آمیز ای پرداختند.

مهرداد سراجی، مدیرعامل به همراه مرتضی فراهانی، رئیس هیئت مدیره، مهرداد اسلامی و محمد رحیمی، اعضای هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و مسئولان انجمن حمایت از بچه ها کار در این حرکت فرهنگی حضور داشتند و شاهد رقابت گرم و صمیمانه، کادر فنی تیم فوتبال با بچه ها کار بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1104

به "حضور بازیکنان سایپا در ایفمارک، فوتبال محبت آمیز کادر فنی با بچه ها کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بازیکنان سایپا در ایفمارک، فوتبال محبت آمیز کادر فنی با بچه ها کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید