جودوکار قزوینی راهی نانجینگ چین می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: رئیس هیئت جودو قزوین گفت: رامین صفویه جودوکار جوان قزوینی برای مسابقات المپیک راهی نانجینگ چین می گردد.

جودوکار قزوینی راهی نانجینگ چین می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اردشیرموحد دانش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، اظهار کرد: رامین صفویه ترمینات خود را در سه بخش تمرینی، میدانی و وزنه برداری، برای حضور قدرتمندانه در رقابت های المپیک شروع نموده و هم اکنون در دو نوبت صبح و عصر به تمرین می پردازد.

وی اضافه نمود: رامین صفویه تمرینات مقدماتی خود را از شب گذشته در خانه جودو قزوین شروع نموده و پس از استراحت چند روزه به واسطه شروع سال نو، مجددا تمرینات خود را در خانه جودو و پایگاه قهرمانی استارت می زند.

رئیس هیئت جودو استان قزوین گفت: به دنبال آن هستم که با مساعد شدن هوا تمرینات رامین را در تپه های باراجین به صورت میدانی شروع و تا اوایل مرداد ماه ادامه دهیم.

مربی تیم ملی جودو جوانان کشورمان گفت: رامین صفویه برای محک زدن خود، خرداد ماه در اردوی مشترک با تمامی حاضران در المیپک، راهی سوئیس می گردد و اواخر مرداد ماه برای شرکت در المپیک جودو جوانان راهی نانجینگ چین می گردد.

موحد دانش در خصوص سایر جودوکاران استان گفت: بهزاد محرمی جودوکار دسته 66 کیلوگرم استان خود را برای شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت های اینچئون کره که 16 فروردین ماه تهران برگزار می گردد آماده می نماید و سعید مرادی دیگر جودوکار استان نیز اگر از بند مصدومیت رها گردد نیز به این رقابت ها اعزام می گردد.

رئیس هیئت جودو استان قزوین گفت: میرزا حسینی، بهرامی و محرمی سه جودو کار دیگر استان نیز خود را برای حضور در مسابقات مدعیان تیم ملی بزرگسالان آماده می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 299

به "جودوکار قزوینی راهی نانجینگ چین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودوکار قزوینی راهی نانجینگ چین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید