تغییر در ساختار فدراسیون بسکتبال با تبدیل کمیته سه نفره به انجمن

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، کمیته بسکتبال سه نفره یکی از کمیته های فعال در فدراسیون بسکتبال است که با مسئولیت محمد کسایی پور در هر دو بخش آقایان و بانوان پیگیر فعالیت های داخلی و برون مرزی است.

تغییر در ساختار فدراسیون بسکتبال با تبدیل کمیته سه نفره به انجمن

با همت این کمیته و حمایت رئیس فدراسیون در ایام نوروز هم تیم های سه نفره آقایان و بانوان در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت کردند و با کسب عنوان دوم و سوم و البته بدون سهمیه جهانی به کار خود خاتمه دادند.

جواد داوری رئیس تازه وارد فدراسیون اما میخواهد در راستای عملیاتی کردن برنامه های خود برای بسکتبال سه نفره و ارتقای فعالیت های آن، اقدام به تغییر چارت تشکیلاتی این بخش از کمیته به انجمن کند به خصوص که بسکتبال سه نفره از رشته های اعزامی به بازی های آسیایی هم به شمار میرود و مدال آوری در این بخش مورد تاکید قرار گرفته است.

تیم مردان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی با پیروزی مقابل تایلند در ملاقات رده بندی صاحب مدال برنز شد. در بخش بانوان هم حمایت از تیم ملی و فراهم کردن شرایط برای توسعه و توسعه فعالیت ها و اعزام های برون مرزی مورد تاکید است.

بر همین اساس قرار است به زودی، شرایط برای تشکیل و شروع به کار انجمن بسکتبال سه نفره در فدراسیون بسکتبال مهیا گردد تا این فعالیت های این بخش به صورت گسترده تر و حرفه ای تر دنبال گردد.

در نشست های اخیری که میان جواد داوری و کسائی پور برگزار گردید، در رابطه با تغییر چارت بسکتبال سه نفره از کمیته به انجمن، صحبت های مقدماتی مطرح شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1910

به "تغییر در ساختار فدراسیون بسکتبال با تبدیل کمیته سه نفره به انجمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در ساختار فدراسیون بسکتبال با تبدیل کمیته سه نفره به انجمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید