تظاهرات مردم در شرق سوریه علیه ترکیه

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مردم در شرق سوریه در حمایت از دولت و در محکومیت تجاوز ترکیه به خاک کشورشان امروز تظاهرات کردند.

تظاهرات مردم در شرق سوریه علیه ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز از دو تجمع مردمی در شرق این کشور علیه سیاست های ترکیه علیه کشورشان اطلاع داد.

سانا نوشت: مردم دیرالزور دو تجمع بزرگ، یکی در گذرگاه آبی رابط بین دو شهرک المریعیه و مراط و دیگری در میدان السید الرئیس در شهر دیرالزور برپا کردند.

بنا بر این گزارش، هدف این دو تجمع مردمی، اعتراض به سیاست های ترکیه علیه سوریه و محکوم کردن تجاوز ترکیه به خاک سوریه و همچنین ابراز حمایت از حضور ارتش در نقاط مرز شمالی است.

تجمع مردم در شرق سوریه علیه ترکیه

تجمع مردم در شرق سوریه علیه ترکیه

تجمع مردم در شرق سوریه علیه ترکیه

در همین ارتباط، یگان های ارتش سوریه امروز تسلط خود را بر روستای أم حرملة، باب الخیر، أم عشبة، الأسدیة در ریف جنوب شرقی شهر راس العین تقویت نموده و مسافت خود را تا مرزهای ترکیه به سه کیلومتر کاهش دادند.

روزنامه سوری الوطن هم گزارش داد: ارتش سوریه در بزرگ ترین عملیات استقرار نیروهای خود در شرق فرات و در کوشش برای تامین امنیت بزرگراه مواصلاتی میان حلب و الحسکه معروف به راستا M4 ارتش سوریه مناطق وسیعی از جاده ای که الحسکه در تل التمر و تل التمر را به عین عیسی و سپس عین العرب متصل می نماید تحت کنترل خود گرفت. در همین حال ارتش سوریه به استقرار خود در ریف شمال غربی الحسکه ادامه داده و دامنه سلطه خود را بر بسیاری از روستاها گسترش داد (جزئیات بیشتر).

همچنین تلویزیون سوریه امروز از درگیری میان ارتش این کشور با ارتش ترکیه در شهر رأس العین در شمال شرق سوریه اطلاع داد. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز نوشت که این درگیری در حومه رأس العین اتفاق افتاده و یگان های ارتش سوریه تا کنون توانسته اند بر روستاهای ام حرمله، باب الخیر، ام عشبه و الاسدیه در حومه رأس العین تسلط یابند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 422

به "تظاهرات مردم در شرق سوریه علیه ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات مردم در شرق سوریه علیه ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید