ترامپ ادعای تحرکات روسیه علیه سربازان آمریکا در افغانستان را اخبار جعلی خواند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رئیس جمهوری آمریکا در سه توییت، گزارش نیویورک تایمز را که مدعی تحرکات روسیه علیه سربازان آمریکا در افغانستان شده بود، اخبار جعلی توصیف کرد.

ترامپ ادعای تحرکات روسیه علیه سربازان آمریکا در افغانستان را اخبار جعلی خواند

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در توییتی نوشت: هیچ کس به من یا مایک پنس، معاون ریاست جمهوری یا مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید درباره به اصطلاح حملات به سربازان ما در افغانستان از سمت روسیه - که به نقل از یک منبع ناشناس در اخبار جعلی نیویورک تایمز گزارش شده- اطلاع نداده است.

وی در توییتی دیگر در همین رابطه نوشت: همه در حال انکار این موضوع هستند و حملات متعدد علیه ما صورت نگرفته است... هیچ کس بیشتر از دولت ترامپ به روسیه سخت نگرفته است. با حضور جو بایدن و اوبامای فاسد، روسیه فرصت تاخت وتاز داشت و مهم ترین بخش های اوکراین را به تصاحب خود درآورد. شکارچی کجاست؟ احتمالاً مطلب ساختگی دیگری از نیویورک تایمز، درست مثل شوخی فریب کارانه آن ها در مورد روسیه که با شکست روبرو شد. منبع آن ها چه کسی است؟

رئیس جمهوری آمریکا در توییت دیگری در رابطه با همین موضوع نوشت: خنده دار است که ببینیم جو بایدن فاسد، بیانیه ای راجع به روسیه می خواند که به شکل واضحی توسط گردانندگان او نوشته شده است. روسیه، بایدن و اوباما را در زمانی که آن ها روی کار بودند، شکست داد؛ چنان شکست بدی که باعث شد اوباما بخواهد روسیه از گروه 8 وقت بیرون برود. آمریکا در برابر همه چیز ضعیف بود؛ به ویژه روسیه!

در این راستا جان راتکلیف، مدیر اداره اطلاعات ملی آمریکا و نیز کاخ سفید اطلاع داشتن ترامپ یا پنس از داده های اطلاعاتی مربوط به پاداش روسیه به افراد مسلح مرتبط با طالبان در ازای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان را تکذیب کردند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 950

به "ترامپ ادعای تحرکات روسیه علیه سربازان آمریکا در افغانستان را اخبار جعلی خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ ادعای تحرکات روسیه علیه سربازان آمریکا در افغانستان را اخبار جعلی خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید