تا زمانی که پرسپولیس و استقلال خصوصی نشوند مسائل ادامه دارد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است تنها راهکار رفع شدن مسائل این باشگاه خصوصی سازی است.

تا زمانی که پرسپولیس و استقلال خصوصی نشوند مسائل ادامه دارد

محمد پنجعلی در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر گفت: تا به امروز تنها چهار بازی در لیگ صورت گرفته و حتی مسابقات دور رفت هم به نیمه نرسیده اما حواشی که برای تیم پرسپولیس درست نموده اند عجیب و غریب است. تیم پرسپولیس هنوز فرصت برای جبران دارد و می تواند به جمع مدعیان قهرمانی برشود. متاسفانه حواشی که برای پرسپولیس به وجود آمده شرایط را کمی سخت نموده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی و شخصیت قهرمانی دارد و یک باخت می تواند مقدمه برای پیروزی باشد. این تیم می تواند به جمع مدعیان برشود، مگر می شود یک تیم هیچ باختی را تجربه نکند. به هر حال فوتبال شرایط خاص خودش را دارد و غیرقابل پیش بینی است، نباید با یک باخت تیم را قضاوت کرد. پرسپولیس بازیکنان جوان در ترکیب خود دارد و آنها احتیاج به هماهنگی دارند.

پیشکسوت پرسپولیس مطرح کرد: مسائل استقلال و پرسپولیس تا زمانی که خصوصی سازی نشوند بر قوت خود باقی می ماند.در کجای جهان وزارت ورزش تیم داری می نماید. یکی از مسائل باشگاه استقلال و پرسپولیس عدم ثبات است. هر کدام از این دو تیم شمار زیادی طرفدار دارند اما وقتی یک مدیرعامل انتخاب می شود و می خواهد کار کند سریع عوضش می نمایند و به او اجازه کار نمی دهد.متاسفانه عدم ثبات در این دو باشگاه آفت شده و باعث شد تا این دو باشگاه با مسائل زیاد روبه رو شوند.الان پرسپولیس در جذب بازیکنان خارجی ناکام ماند به خاطر همین پروژه ناکام خصوصی سازی که فقط حرف آن را می زنند اما اجرا نمی شود.

وی در خصوص بازی امروز پرسپولیس برابر مس رفسنجان اظهار کرد: من پرسپولیس را برنده این ملاقات می دانم چرا که از هر نظر تیم به حریف فزونی دارد. این بازی خارج از خانه است اما برای تیمی مثل پرسپولیس این صحبت ها معنی ندارد. پرسپولیس تا به اینجای لیگ نتوانسته انتظارات را برآورده کند اما من معتقدم همین دو هفته وقفه به تیم یاری بزرگی کرد تا ریکاوری شوند. مطمئناً پرسپولیس بر می شود. شکی در این نیست. در این چند سال فرهنگسازی شد و طرفداران دیدند حمایت از تیم چقدر تاثیر دارد. آنها با این باخت حمایتشان را بیشتر می نمایند تا قهرمانی ششم را به دست بیاورند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درخصوص انتخاب نشدن کارگزار و نداشتن مدیرعامل، گفت: استقلال کارگزارش را انتخاب کرد اما پرسپولیس در همه چیزش مانده است. صدری هم نمی داند تا چه زمان در تیم می ماند بنابراین کاری نمی تواند انجام دهد. برند پرسپولیس برتر است. مدیرعامل یا هیئت مدیره ای که از شرایط خودش خبر ندارد چگونه باید کار کند. باید چهار نفر بیایند و درباره شرایط تیم تصمیم گیری نمایند. اینگونه نمی توان شرایط را پیش برد. پرسپولیس بعد از گذشت سه هفته از لیگ برتر هنوز صاحب ندارد که بخواهیم تقصیر را گردن کسی اندازیم. معین نیست چرا باید تیمی با این همه افتخار در طول تاریخ هنوز مدیرعامل خود را نشناسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1784

به "تا زمانی که پرسپولیس و استقلال خصوصی نشوند مسائل ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا زمانی که پرسپولیس و استقلال خصوصی نشوند مسائل ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید