تارتار: جوان ترین تیم حال حاضر لیگ برتر پیکان است، مقابل شهر خودرو هوشیار نباشیم، آسیب می بینیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی تیم فوتبال پیکان به دشواری کار تیمش در مصاف با شهر خودروی مشهد واقف است و گفت در این بازی باید با هوشیاری کامل به میدان بروند.

تارتار: جوان ترین تیم حال حاضر لیگ برتر پیکان است، مقابل شهر خودرو هوشیار نباشیم، آسیب می بینیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار پیش از ملاقات تیمش مقابل شهر خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: بازی ها در دور برگشت سخت تر است. همه تیم ها یکدیگر را بررسی نموده اند و با شناخت بیشتری وارد بازی ها می شوند. ملاقات با شهر خودرو هم از بازی های سخت ماست و با توجه به اینکه آنها صندلی خوبی در جدول ندارند، برای برد وارد زمین می شوند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به برد خوب در ملاقات هفته گذشته، مصمم هستیم که ملاقات با شهر خودرو را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا شرایط مان در جدول بهتر گردد. بازی با کیفیتی خواهد شد و هر دو تیم فوتبال بابرنامه ای ارائه می نمایند. زمین بسیار خوب استادیوم امام رضا (ع) هم این اجازه را می دهد هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. اگر بتوانیم برنامه هایی را که در ذهن مان است، در زمین پیاده کنیم، در این بازی هم به پیروزی خواهیم رسید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه در ملاقات مقابل صنعت نفت تیمی جوان با 9 بازیکن زیر 23 سال را بازی داد، گفت: به جرأت می توانم بگویم، جوان ترین تیم حال حاضر لیگ برتر، پیکان است. در بازی هفته گذشته 9 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب قرار گرفتند و این دستاورد خوبی برای ماست. وقتی بازیکن جوان خوب بازی می نماید، این انگیزه را در دیگر بازیکنان هم ایجاد می نماید و رقابت در تیم شکل می گیرد. در تیم های ما هر وقت هر کسی خوب بوده بازی نموده است و این را تمام بازیکنان می دانند. به همین دلیل همه سعی می نمایند همواره کوشش مضاعفی دارند و نتیجه هم گرفتیم. همواره بازی خوبی انجام می دهیم که با نتیجه همراه است و امیدوارم این راه را ادامه بدهیم.

تارتار درباره اینکه آیا مسائل شهر خودرو روی تیم تأثیر می گذارد یا نه، گفت: تا جایی که می دانم واگذاری این باشگاه صورت گرفته و مسائل رفع شده است. به هر حال ما به عنوان یک مربی با تجربه این را به خوبی می دانیم که در مسابقه، یک بازیکن مسائل را فراموش می نماید، چون به فکر سال های آینده است. بازی سختی برای ما خواهد بود و اگر هوشیار نباشیم، آسیب می بینیم. بازیکنان ما به شرایط خوبی رسیدند و افکار خوبی دارند که این را در تمرینات و مسابقه ها احساس می نماید. به این تیم امیدوار هستیم. البته در نقل وانتقالات خوب عمل نکردیم و دست روی هر بازیکنی می گذاریم، قیمتی سرسام آور دارد. هم خود بازیکنان و هم باشگاهش هزینه های سنگینی را می خواهند و به همین دلیل نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. البته آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را جذب کردیم، اما از رقبای دیگر در جدول عقب هستیم. امیدوارم باشگاه هم فکری کند تا دچار مشکل نشویم.

وی همچنین درباره اینکه آیا بازیکن غایبی برای ملاقات مقابل شهر خودرو دارد یا نه، گفت: بازیکنان ما همه هستند و مصدوم و محروم نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1370

به "تارتار: جوان ترین تیم حال حاضر لیگ برتر پیکان است، مقابل شهر خودرو هوشیار نباشیم، آسیب می بینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: جوان ترین تیم حال حاضر لیگ برتر پیکان است، مقابل شهر خودرو هوشیار نباشیم، آسیب می بینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید