برنامه 2 معاونت وزارت علوم برای حمایت ویژه از 5 دانشگاه

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، محمد تقی نظر پور در تبادل نظر با خبرنگاران از همکاری معاونت اداری اقتصادی و معاونت آموزشی وزارت علوم از طرح کلان اقتصاد مقاومتی پروژه ارتقای 5 دانشگاه و 5 واحد پژوهشی برتر کشور به تراز بین المللی اطلاع داد و اضافه کرد: برنامه ای توسط این دو معاونت برای حمایت از طرح مذکور در دست تهیه است.

برنامه 2 معاونت وزارت علوم برای حمایت ویژه از 5 دانشگاه

وی گفت: پروژه ارتقای 5 دانشگاه برتر و 5 واحد پژوهشی برتر کشور به تراز بین المللی یکی از برنامه های بسیار حساسی است که وزارت علوم بر روی آن کار می نماید، باید یاری کنیم به درستی این اتفاق رخ دهد.

معاون اداری اقتصادی وزارت علوم گفت: ما در ابتدای جهت هستیم و باید باهم همکاری داشته باشیم و منابع این طرح را تأمین کنیم تا در مدت کوتاهی به اهداف این طرح دست یابیم.

وی ادامه داد: برای طرح مذکور اعتباری پیش بینی شده و این اعتبار را باید 100 درصد تخصیص داده شده تلقی کنیم و اگر احتیاج است یاری کنیم تا افزایش اعتبار نیز رخ دهد.

به گزارش خبرنگاران، طرح پروژه ارتقا 5 دانشگاه و 5 واحد پژوهشی برتر کشور به تراز بین المللی یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی وزارت علوم است که در بعضی از دانشگاه ها و پژوهشگاه های برتر در حال پیاده سازی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 76

به "برنامه 2 معاونت وزارت علوم برای حمایت ویژه از 5 دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه 2 معاونت وزارت علوم برای حمایت ویژه از 5 دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید