برترین فیلم های 2019 از نگاه موسسه فیلم آمریکا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در این فهرست از پارازیت یا انگل ساخته بونگ جون هو و سریال تلویزیونی فلی بگ با اهدای جایزه ویژه موسسه تجلیل شده است.

برترین فیلم های 2019 از نگاه موسسه فیلم آمریکا

موسسه فیلم آمریکا اسامی دریافت کنندگان جوایز این موسسه برای سال 2019 را اعلام نمود و 10 فیلم و برنامه تلویزیونی برتر سال را نام برد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در این فهرست از پارازیت یا انگل ساخته بونگ جون هو و سریال تلویزیونی فلی بگ با اهدای جایزه ویژه موسسه تجلیل شده است.

این انتخاب از سوی چهره های شاخص دانشگاهیان، هنرمندان و منتقدان موسسه فیلم آمریکا انجام شده است. در فهرست فیلم های سینمایی برتر سال 2019 نام فیلم های 1917، وداع، ایرلندی، جوجو خرگوش، جوکر، چاقو ها بیرون، زنان کوچک، داستان ازدواج، روزی روزگاری در هالیوود و ریچارد جِوِل دیده می گردد.

همچنین جایزه ویژه این جشنواره به فیلم پارازیت می رسد. در فهرست برنامه های تلویزیونی برتر سال 2019 نیز نام مجموعه هایی، چون چرنوبیل، تاج، فوسی/ وردون، بازی تاج و تخت و همچنین ژست دید می گردد. این جوایز 3 ژانویه در لس آنجلس به برندگان اهدا خواهد شد.

منبع: فرادید
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 509

به "برترین فیلم های 2019 از نگاه موسسه فیلم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فیلم های 2019 از نگاه موسسه فیلم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید