برای یک سفر چند روزه چگونه در جزیره کیش سوئیت اجاره کنیم؟

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، جزیره زیبای کیش با امکانات و تفریحات منحصر به فردش مقصد بسیاری از گردشگران است. سوئیت اجاره ای در کیش می تواند مکان مناسبی برای اقامت باشد. اجاره روزانه سوئیت در کیش برای سفرهای خانوادگی یا محبت آمیز به منظور راحتی و فضایی که در اختیار مسافران می گذارد، هواداران بسیاری دارد. همچنین می توان با اجاره ویلا در کیش سفر دلپذیری را به همراه عزیزانتان تجربه کنید. املاک کیش خوشبختانه برای اجاره روزانه و موقت موارد متنوعی را در اختیارتان قرار می دهند. برای اجاره خانه در کیش موارد مهمی را باید مدنظر قرارداد.

برای یک سفر چند روزه چگونه در جزیره کیش سوئیت اجاره کنیم؟

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

در ادامه به ترتیب زیر اجاره سوئیت در کیش را آنالیز می کنیم:

  • معرفی جزیره کیش
  • اجاره روزانه سوئیت در کیش
  • قیمت اجاره سوئیت در کیش
  • امکانات سوئیت اجاره ای در کیش
  • اجاره خانه در کیش
  • اجاره روزانه آپارتمان در کیش
  • اجاره سوئیت ساحلی در کیش
  • اجاره اتاق در کیش
  • اجاره ویلا در کیش
  • نکات مهم اجاره روزانه ملک

معرفی جزیره کیش

جزیره کیش همچون مرواریدی در میان آب های نیلگون خلیج فارس خودنمایی می نماید. این جزیره زیبا به واسطه مراکز تجاری فوق العاده و مراکز تفریحی منحصر به فردش سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر است. همچنین آب و هوای گرم آن، خصوصاً در زمستان بسیاری را برای فرار از سرما به سوی خود جلب می نماید.

این جزیره زیبا جاذبه های گردشگری تاریخی زیادی ازجمله آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره و… دارد. تفریحات متنوعی چون کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم ، شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا از دیگر سرگرمی های این جزیره زیباست.

امکانات رفاهی بسیاری برای مسافران در این جزیره وجود دارد که اقامت شما را با سهولت هر چه تمام تر روبرو می نماید. آب و هوای مطلوب این جزیره و سطح زندگی ساکنین آن بسیاری را برای سکونت دائم در آن ترغیب نموده است.

اجاره روزانه سوئیت در کیش

برای اجاره روزانه سوئیت در کیش می توانید با مراجعه به سایت های معتبر اجاره املاک کیش به صورت اینترنتی از میزان قیمت سوئیت در کیش و شرایط آن نیز آگاه شوید. گرچه معمولاً برخی از آژانس های هواپیمایی نیز پیشنهاد های مناسبی را برای رزرو و اجاره سوئیت ارائه می دهند. این کار برای صرفه جویی در وقت قبل از سفر بسیار لازم است. اما چنانچه به هر دلیل پیروز به اجاره سوئیت در کیش نشدید با مراجعه حضوری به املاک کیش نیز می تواند مکان مناسب برای اجاره را بیابید.

بهتر است از قبل تعداد روزهای اقامت خود را معین کنید و قرارداد اجاره را بر مبنای همان منعقد کنید. معمولاً برای اجاره روزانه سوئیت در کیش چنانچه در روزهای غیر تعطیل و در طول هفته (روزهای کاری) برای اقامت انتخاب گردد از تخفیف جزئی نیز برخوردار خواهید شد. ضمن اینکه برخی از مالکین برای اقامت طولانی تر نیز تخفیفاتی را در نظر می گیرند. گفتنی است که فصل گردش و سفر نیز در معین قیمت اجاره سوئیت در کیش مؤثر است.

قیمت اجاره سوئیت در کیش

اجاره سوئیت ارزان در کیش خیلی هم دور از ذهن نیست و اگر برای سفر احتیاج به اجاره سوئیت باقیمت مناسب دارید کافی است کمی بیشتر جستجو کنید. قیمت سوئیت در کیش بسته به تعداد اتاق و تخت بسیار متفاوت است. این مبلغ همچنین با مکان قرارگیری ملک مورد نظر نیز معین می گردد.

گفتنی است که بیشتر موارد اجاره روزانه سوئیت در کیش محدود به شهرک صدف است. گرچه در بقیه مناطق و محله ها نیز می توان سوئیت اجاره ای در کیش پیدا کرد اما این شهرک مرکز اجاره روزانه سوئیت در کیش است. سوئیت اجاره ای در کیش معمولاً از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و بیشتر آن ها بسیار لوکس و تمیز هستند.

قیمت اجاره سوئیت در کیش در بازه 150 هزار تومان تا 200 هزار تومان برای یک واحد یک خوابه متغیر است. این مبلغ شامل تمام امکانات سوئیت می گردد و بایت یک شب اجاره سوئیت در کیش معین شده است. گرچه این مبلغ برای واحدهای کوچک تر و با امکانات کمتر به حدود 120 هزار تومان نیز می رسد. تعداد تخت های هر سوئیت روی مبلغ اجاره آن بسیار تأثیرگذار است مبالغی که در بالا ذکر شد تنها برای سوئیت های دوتخته است. سوئیت های دوخوابه با تعداد تخت های بیشتر طبیعتاً قیمت بالاتری دارند. قیمت اجاره سوئیت در کیش برای یک واحد دوخوابه از 180 هزار تومان تا 280 هزار تومان متغیر است. این مبلغ برای اجاره سوئیت ارزان در کیش است و مطمئناً برای سوئیت های لوکس مبالغ بالاتری نیز باید بپردازید.

امکانات سوئیت اجاره ای در کیش

سوئیت اجاره ای در کیش شامل امکانات مختلفی است که در زیر برخی از آن ها آمده اند.

اتاق خواب ها معمولاً دارای اسپیلت، تخت، دراور یا کمد دیواری ، میز آرایش، اتو، سشوار و… هستند.

آشپزخانه شامل یخچال، چای ساز ، مایکروفر یا ماکروویو ، اجاق گاز و کلیه وسایل پخت وپز است.

نشیمن و پذیرایی عموماً دارای اسپیلت، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و مبلمان است.

بسیاری از این سوئیت ها پارکینگ نیز برای پارک ماشین مسافران خود ارائه می دهند.

اجاره سوئیت که بدون سرویس بهداشتی و حمام امکان پذیر نیست. بنابراین نگران این مورد نباشید معمولاً در سوئیت ها حداقل یک سرویس حمام و دستشویی وجود دارد.

سوئیت اجاره ای در کیش عموماً مبله هستند و به غیراز لوازم شخصی و بهداشتی احتیاج به لوازم دیگری نخواهید داشت. بهتر است همراه لوازم شخصی ملحفه شخصی نیز برای خود همراه داشته باشید. گرچه این واحدها به طور مرتب تمیز شده و از استاندارد بهداشتی بالایی برخوردارند. بسیاری معتقدند اجاره روزانه سوئیت در کیش هزینه ای کمتر از هتل را برای مسافران در بردارد.

اجاره خانه در کیش

درصورتی که تمایل به اقامت طولانی مدت در جزیره را داشته باشید اجاره خانه در کیش می تواند گزینه مناسبی باشد. بیشتر خانه های اجاره ای در کیش در فازهای مختلف شهرک صدف قرار دارند، همچنین در نوبنیاد نیز می توانید دنبال خانه اجاره ای باشید. قیمت اجاره خانه در کیش بسته به نوع خانه ای که انتخاب می کنید معین می گردد. همچنین فازهای مختلف شهرک صدف نیز هرکدام با قیمت های کمی متفاوت عرضه می شوند. البته اگر تمایل به اجاره خانه در کیش باقیمت پایین و ارزان دارید، می توانید به خانه های قدیمی و بومی محله عرب ها نیز سری بزنید. در شهرک صدف خانه های باقیمت مناسب برای اجاره حدود متری 1.5 میلیون تومان است و از این مبلغ تقریباً آغاز می گردد.

به عنوان مثال خانه 135 متری 5 سال ساخت در خیابان سبلان شهرک صدف 220 میلیون تومان برای رهن کامل آگهی شده است.

اجاره روزانه آپارتمان در کیش

برج ها و آپارتمان های لوکس بسیاری در کیش برای اجاره وجود دارد. اجاره روزانه آپارتمان در کیش نیز بسته به تعداد اتاق خواب ها، محل قرارگیری و تعداد مهمان هایی که می تواند پذیرا باشد متغیر است. این آپارتمان ها نیز تمامی امکانات رفاهی برای پذیرایی از مهمانان خود رادارند. آپارتمان های مبله کیش را باقیمت های متفاوتی می توان اجاره کرد. اجاره روزانه آپارتمان مبله در کیش برای واحد دوخوابه از 250 هزار تومان در روز تا 350 هزار تومان متغیر است.

اجاره سوئیت ساحلی در کیش

برای اقامت در کیش اجاره سوئیت ساحلی می تواند انتخاب هیجان انگیزی باشد. گرچه قیمت اجاره سوئیت ساحلی در کیش کمی از بالاتر از سوئیت های مشابه است اما نزدیکی به دریا واقعاً ارزشمند است. این سوئیت ها نیز تمام امکانات رفاهی را علاوه بر نزدیکی به دریا دارند. البته ممکن است در زمان های خاصی (معمولاً تعطیلات) کمی برای یافتن آن دچار مشکل شوید. معمولاً این سوئیت ها در ساختمانی چند طبقه در نزدیکی ساحل دریا قرار دارند.

قیمت اجاره سوئیت ساحلی در کیش از حدود 300 هزار تومان تا 450 هزار تومان با گنجایش 5 نفر برای هر شب اجاره محاسبه می گردد. البته مبالغ ذکر شده حداقل مبالغ اجاره سوئیت ساحلی در کیش است و مطمئناً سوئیت های لوکس و گران قیمت نیز در جزیره موجود است. چنانچه در سفر بچه ها خردسال در سوئیت ساحلی همراه دارید نکات ایمنی برای امنیت آن ها را به دلیل نزدیکی به دریا، رعایت کنید.

سوئیت های لوکس زیادی در برج با منظره روبه دریا در کیش نیز وجود دارند که حس نزدیکی به دریا را تداعی می نمایند.

قیمت اجاره سوئیت ساحلی در کیش به نسبت دیگر سوئیت های این جزیره زیبا به دلیل نزدیکی به دریا بیشتر است.

اجاره اتاق در کیش

اگر علاقه چندانی به اقامت در هتل ندارید و اجاره سوئیت نیز برایتان هزینه بر و ممکن نیست، می توانید به اجاره اتاق در کیش نیز فکر کنید. پانسیون های مختلفی در سطح جزیره به ارائه خدمات به مسافران مشغول اند. معمولاً تنها امکانات اتاق تخت خواب و سرویس بهداشتی و گاهاً تلویزیون است. به همین دلیل و اشتراکی بودن واحد قیمت آن نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه است.

اجاره ویلا در کیش

ویلا همواره هواداران خاص خود را دارد از دوستانی که ترجیح می دهند سفر را در کنار هم باشند تا خانواده های پرجمعیت یا مسافرت های دسته جمعی. ویلا می تواند در مرکز شهر و یا در کنار ساحل باشد این به انتخاب شما و البته قیمت ویلا وابسته است. قیمت اجاره ویلا در کیش بسیار متغیر و به موارد متعددی وابسته است. به عنوان مثال:

ویلای 3 خواب با 250 مترمربع متراژ و امکان پذیرایی از 14 مهمان را باقیمت 1.5 میلیون تومان شبی آگهی شده است. البته باید مطرح کرد که این ویلا بسیار شیک و لوکس و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است.

از طرفی دیگر ویلایی با شرایط مشابه و امکان اقامت 9 نفر در جزیره کیش شبی 750 هزار تومان برای اجاره آگهی شده است.

نگران نباشید اجاره ویلا در کیش همواره به این اندازه گران و پرهزینه نیست. موارد متعددی در سطح شهر و حتی در کنار دریا وجود دارند که از حدود 300 هزار تومان تا 450 هزار تومان هم می توان آن ها را اجاره کرد. به عنوان مثال ویلای 2 خواب100 متری در کیش با تعداد پذیرش 5 مهمان باقیمت 300 هزار تومان برای هر شب اقامت آگهی شده است. گفتنی است این ویلا تمام امکانات رفاهی اولیه رادار است.

اجاره ویلا در کیش با امکانات کامل، به صورت مبله و روزانه برای مسافران در دسترس است.

نکات مهم اجاره روزانه ملک

برای اینکه اقامت دلپذیری را تجربه کنید بهتر است مواردی را قبل از پرداخت هرگونه وجهی مدنظر قرار دهید. مکان انتخابی موردنظر شما بهتر است از حداقل امکانات رفاهی برخوردار باشد تا در مدت اقامت مسئله ای نداشته تا مبالغ اضافی در سفر به شما تحمیل نگردد.

بهتر است درصورتی که به صورت حضوری ملکی را برای اقامت انتخاب می کنید به دقت آنالیز کنید.

بهتر است دسترسی به مکان های مختلف تفریحی و تجاری و فواصل مورد نظر را آنالیز نموده و به صرف ارزان بودن ملک اقدام به اجاره آن نکنید زیرا درنهایت مجبور به پرداخت هزینه های گزافی برای رفت وآمد خواهید بود.

در صورت خرابی وسایل موجود در سوئیت اجاره ای در کیش مبلغی به عنوان خسارت از شما دریافت می گردد. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهمی از سالم بودن لوازم آن اطمینان حاصل کنید.

جزیره کیش مقصد گردشگری و توریستی بسیار زیبایی است که سالانه پذیرای تعداد بی شماری مهمان و مسافر است. برای لذت بردن و راحتی در زمان اقامت خود در این جزیره استثنایی می توانید سوئیت اجاره ای در کیش را برای اقامت انتخاب کنید. با اجاره سوئیت در کیش خود را در خانه تصور کنید و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید. اجاره سوئیت ساحلی در کیش و بودن در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس افتخاری است که از طبیعت زیبای کشورمان بیشتر بهره مند شوید. با اجاره روزانه آپارتمان در کیش می توانید به همراه خانواده و عزیزانتان سفری لذت بخش را تجربه کنید.

به این مقاله از خبرنگارن امتیاز دهید

منبع: هومینگ
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 891

به "برای یک سفر چند روزه چگونه در جزیره کیش سوئیت اجاره کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای یک سفر چند روزه چگونه در جزیره کیش سوئیت اجاره کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید