برای میزبانی از پرسپولیس در آبادان منتظر جواب شورای تامین هستیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با بیان این که احتمالا در استادیوم آبادان پذیرای پرسپولیس در جام حذفی خواهیم بود، گفت: هماهنگی های لازم با هیات فوتبال آبادان صورت گرفته است و در صورت تایید شورای تامین خوزستان، این ملاقات در آبادان برگزار خواهد شد.

برای میزبانی از پرسپولیس در آبادان منتظر جواب شورای تامین هستیم

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

غلامحسین قنواتی در گفت و گو با خبرنگاران درباره مکان برگزاری ملاقات شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در جام حذفی فوتبال که دوم دی ماه برگزار خواهد شد، اظهارکرد: ما میزبان پرسپولیس در جام حذفی فوتبال هستیم ولی به دلیل مسائل استادیوم مان باید در شهر دیگر پذیرای این تیم باشیم که ما هم استادیوم تختی آبادان را پیشنهاد دادیم.

وی با بیان این که احتمالا در استادیوم آبادان پذیرای پرسپولیس خواهیم بود، گفت: هماهنگی های لازم با هیات فوتبال آبادان اجرا شده است ولی منتظر جواب شورای تامین خوزستان هستیم و در صورت تایید، این ملاقات در استادیوم تختی آبادان برگزار خواهد شد. جلسه شورای تامین نیز فردا، چهارشنبه برگزار می گردد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر درباره شرایط این تیم پیش از مصاف با پرسپولیس نیز عنوان نمود: تیم ما در لیگ دو کشور قرار گرفته است و روندمان رو به رشد است. دو بازی عقب افتاده داریم که در صورت برد، به رده دوم جدول صعود می کنیم. اگر چه شرایط پرسپولیس در لیگ برتر خوب شده است ولی بعید هم نیست که بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

وی با بیان این که جام حذفی، جام شگفتی ها است، اضافه کرد: داماش گیلان وقتی در لیگ دو کشور بود، توانست به فینال جام حذفی برسد و حتی همین تیم پرسپولیس برابر قشقایی بازنده شد و حذف شد.

قنواتی گفت: ما یک مربی خوب به نام پاشازاده داریم که انگیزه خوبی برای بازی با پرسپولیس دارد و تیم های تحت راهنمایی او نیز همواره خوب کار نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 543

به "برای میزبانی از پرسپولیس در آبادان منتظر جواب شورای تامین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای میزبانی از پرسپولیس در آبادان منتظر جواب شورای تامین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید