انتقاد رئیس سابق کمیسیون اتحادیه اروپا از فرایند کند واکسیناسیون در قاره سبز

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رئیس سابق کمیسیون اروپا انتقاد شدیدی به وعده های عمل نشده اروپا در زمینه سفارش واکسن کرونا و پیشبرد فرایند واکسیناسیون سراسری وارد نموده و آن را عامل آسیب جدی به اعتبار این اتحادیه دانست.

انتقاد رئیس سابق کمیسیون اتحادیه اروپا از فرایند کند واکسیناسیون در قاره سبز

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپایی در گفتگویی با یک رسانه انگلیسی به نحوه سفارش واکسن در اتحادیه اروپا انتقاد شدیدی وارد نموده و گفت: آغاز کند واکسیناسیوندر این اتحادیه به اعتبار آن آسیب وارد کرد.

وی همچنین با اشاره به وعده های عمل نشده اتحادیه اروپا در رابطه با واکسیناسیون اینکه همه گناهان و مسئولیت ها در این رابطه به گردن اورزو لا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپایی انداخته گردد را رد کرد.

یونکر در بخش دیگری از سخنانس به نشر اخبار جعلی در فضای مجازی انتقاد وارد نموده و نشر این گونه اطلاعات غلط را عامل شستشوی مغزی انگلیسی ها و به وجود آمدن سناریوی برگزیت دانست.

وی همچنین دیوید کامرون، نخست وزیر وقت انگلیس را از مسئولین اصلی وقوع برگزیت ارزیابی نموده و در عین حال به خطای خود هم اعتراف نموده و گفت: من نباید به حرف کامرون گوش می دادم که به من می گفت در بحث ها در انگلیس مشارکت نکنم و به لندن نیایم و با رسانه های انگلیسی مصاحبه نکنم.

وی اضافه کرد: من اشتباه کردم چرا که از موقعیت اتحادیه اروپا در انگلیس دفاع نکردم. آن ها از من خواستند ساکت شوم و من سکوت کردم. این انتقادی است که من به خود وارد می کنم و من باید به جای سکوت صدای خود را بلند می کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1496

به "انتقاد رئیس سابق کمیسیون اتحادیه اروپا از فرایند کند واکسیناسیون در قاره سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد رئیس سابق کمیسیون اتحادیه اروپا از فرایند کند واکسیناسیون در قاره سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید