نقدها از فرار سناتور آمریکایی از یخبندان تگزاس

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران- سفر سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس به سواحل گرم مکزیک در بحبوحه دست و پنجه نرم کردن مردم این ایالت با سرمای بی سابقه، موجی از نقدها را متوجه وی کرد.

نقدها از فرار سناتور آمریکایی از یخبندان تگزاس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان نوروزی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه خبری سی ان ان در گزارشی گفت، تد کروز سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس که دقیقا همزمان با ورود موج سرمای بی سابقه به این ایالت و قطع گسترده برق در این منطقه بار سفر را بست، مورد انتقاد بسیاری در درون آمریکا نهاده شد.

انتشار عکس هایی از این سناتور جمهوری خواه چمدان بدست در فرودگاه در شبکه های اجتماعی حاکی از نارضایتی عمومی از بی توجهی وی به مسائل مردمی است که وی را به عنوان نماینده خود در سنا برگزیدند.

سناتور کروز در واکنش به نقدها درباره فرار از یخبندان تگزاس به سواحل گرم مکزیک گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، به درخواست فرزندانم برای سفر پاسخ دادم. میخواهم پدری خوب باشم.

سی ان ان زشتی رفتار کروز را اینگونه تشریح می نماید: وقتی سناتور آمریکایی هستید و ایالت شما با قطع برق گسترده و سرمای شدید روبرو است و شما کشور خود را برای رفتن به یک مقصد تفریحی ترک می کنید. این تصمیم به قدر کافی بد است و بدتر اینکه فرزندانتان را مقصر تصمیم خود برای رفتن از تگزاس جلوه می دهید.

گفته می گردد تا به امروز 30 نفر براثر سرمای شدید و کولاک در تگزاس جان خود را از دست داده اند و عده ای از آن ها در حالی جان سپردند که در داخل خانه شان محلی برای گرم کردن خود نمی یافتند. همچنین شبکه سی ان ان گفت توفان مرگباری که با خود برف و کولاک را در بخش هایی از آمریکا به ارمغان آورده و سبب قطعی برق در مناطقی از این کشور شده، زنگ هشدار را برای بیش از 100 میلیون نفر از تگزاس تا نیوانگلند به صدا در آورده است.

علاوه بر توفان، سرمای وحشتناک در مناطق مرکزی و جنوبی آمریکا همچنان ادامه دارد. گفته می گردد مقامات به حدود 2.5 میلیون خانه هشدار قطعی آب و کمبود آب جوش را صادر کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1372

به "نقدها از فرار سناتور آمریکایی از یخبندان تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها از فرار سناتور آمریکایی از یخبندان تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید