انتخابات در یک روز در همه مناطق عراق برگزار خواهد شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مشاور نخست وزیر عراق در امور انتخابات از تکمیل همه الزامات مربوط به برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور اطلاع داد و گفت: انتخابات در یک روز در همه مناطق عراق برگزار خواهد شد.

انتخابات در یک روز در همه مناطق عراق برگزار خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران عبدالحسین الهنداوی مشاور نخست وزیر عراق در امور انتخابات از تکمیل همه الزامات مربوط به برگزاری انتخابات زودهنگام مجلسی در این کشورخبر داد.

الهنداوی گفت: همه الزامات مربوط به برگزاری انتخابات زودهنگام چه از منظر قانونی و چه لجستیک تحقق یافته و کمیساریای عالی انتخابات عراق تاکید نموده که آماده است انتخابات را در دهم اکتبر آینده برگزار کند.

وی اضافه کرد: مجلس، قوانین مربوط به دادگاه عالی فدرال و انحلال خود را تکمیل نموده همچنین رئیس جمهوری نیز حکم برگزاری انتخابات را صادر نموده است و همه امور در جهت برگزاری انتخابات در موعد مقرر پیش می رود.

مشاور انتخاباتی الکاظمی در خاتمه گفت: انتخابات در یک روز در همه مناطق کشور برگزار خواهد شد و تعویقی در هیچ منطقه ای نخواهد بود.

برهم صالح، رئیس جمهوری عراق پیشتر حکم برگزاری انتخابات در 10 اکتبر آینده را امضا و بر نظارت بین المللی بر آن تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1451

به "انتخابات در یک روز در همه مناطق عراق برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات در یک روز در همه مناطق عراق برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید