امید پیولی به حضور زلاتان در هفته پایانی سری A

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی تیم فوتبال میلان امیدوار است که ستاره سوئدی اش را برای آخرین بازی فصل جاری در اختیار داشته باشد.

امید پیولی به حضور زلاتان در هفته پایانی سری A

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان می گوید که امیدوار است زلاتان ابراهیموویچ به آخرین بازی فصل روسونری در فصل جاری برسد.

زلاتان یکشنبه شب در مصاف خارج از خانه برابر یوونتوس مصدوم شد و به همین علت نه تنها بازی شب گذشته (چهارشنبه) میلانی ها برابر تورینو را از دست داد، بلکه بازی بعدی آنها مقابل کالیاری در روز یکشنبه هفته آینده را هم از دست خواهد داد. پیولی اما می گوید احتمالاً ستاره 39 ساله اش به آخرین بازی میلانی ها در لیگ که 10 روز دیگر در خانه آتالانتا است، خواهد رسید.

او پس از پیروزی 7 بر صفر روسونری برابر تورینو درباره شرایط زلاتان و شانس او برای بازی در بازی های به جامانده میلان از فصل جاری و همینطور همراهی سوئد در یورو 2020 هم گفت: در خصوص جام ملت های من نمی دانم که او می رسد یا نه اما در خصوص آخرین بازی خودمان برابر آتالانتا من امیدوارم که او به این بازی برسد. زلاتان یک پدیده است و این شرایط سخت را هم پشت سر می گذارد.

پیولی و مردانش تنها یک پیروزی دیگر احتیاج دارند که از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اطمینان حاصل نمایند. او در این خصوص گفت: ما دو بازی خارج از خانه بسیار سخت را پشت سر هم بردیم که بازی های بسیار مهمی بوده اند و این علامت بسیار مهمی است. ما هنوز یک پیروزی دیگر می خواهیم و باید به بازی بعدی مان فکر کنیم. پس تا زمانی که از کسب سهمیه مطمئن نشده ایم نمی توانیم آسوده خاطر باشیم چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دو هفته پیش، همه می گفتند که ما نیمه جان هستیم و حالا سرنوشت مان در دستان خودمان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1560

به "امید پیولی به حضور زلاتان در هفته پایانی سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید پیولی به حضور زلاتان در هفته پایانی سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید