افزایش 10 درصدی هزینه صدور ویزا گردشگران در بودجه 99 در کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که در جلسه روز گذشته این کمیسیون پیشنهادات دیگری درباره بودجه فرهنگی 99 آنالیز شد اطلاع داد که در خلال این آنالیز ها در این جلسه مقرر شده هزینه صدور و تمدید ویزا اتباع خارجی و گردشگران ورودی به کشور به میزان 10 درصد افزایش پیدا کند.

افزایش 10 درصدی هزینه صدور ویزا گردشگران در بودجه 99 در کمیسیون فرهنگی مجلس

بهترین تجربه سفر را با مجری مستقیم کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

سید فاطمه ذوالقدر در مورد جلسه کمیسیون فرهنگی روز گذشته مجلس گفت: در جلسه امروز پیشنهادات ارجاعی شده به کمیسیون فرهنگی در مورد بودجه فرهنگی 99 را مورد آنالیز قرار داده و به بعضی از آنها را به تصویب رساندیم. برای مثال جهت فراهم نمودن پوشش بیمه تامین اجتماعی به انتهای عبارت ردیف (7) جدول شماره 14 عبارت هنرمندان صنایع دستی و راهنمایان گردشگری با تایید وزارت میراث فرهنگی و گردشگری اضافه گردد.

در دیگر پیشنهاد مقرر شد که هزینه صدور و تمدید ویزا اتباع خارجی و گردشگران ورودی به کشور به میزان 10 درصد افزایش یافته و معادل آن تا سقف 1200 میلیارد ریال جهت توسعه زیرساخت های مرتبط با بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در اختیار وزارت میراث فرهنگی قرار گیرد.

ذوالقدر اضافه نمود: همچنین به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجازه داده می گردد برای ساخت، بهسازی و بازسازی، حفاظت و مرمت، ایمن سازی تاسیسات و تجهیزات موضعی موزه ها و مجموعه های فرهنگی - تاریخی و گردشگری نسبت به دریافت یاری بلاعوض تا مبلغ 30 میلیون دلار از موسسات سازمان های خارجی بین المللی و اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی با تایید مراجع ذیربط اقدام نماید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 548

به "افزایش 10 درصدی هزینه صدور ویزا گردشگران در بودجه 99 در کمیسیون فرهنگی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 10 درصدی هزینه صدور ویزا گردشگران در بودجه 99 در کمیسیون فرهنگی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید