افتتاح موزه مطبوعات پس از مرمت ساختمان انجام می گردد، انتشار دومین کتاب سرای روزنامه نگاران

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: مدیرعامل سرای روزنامه نگاران از افتتاح موزه مطبوعات پس از اتمام مرمت بنای اختصاص یافته به این موزه و انتشار دومین کتاب سرای روزنامه نگاران با عنوان سخن فرا اطلاع داد.

افتتاح موزه مطبوعات پس از مرمت ساختمان انجام می گردد، انتشار دومین کتاب سرای روزنامه نگاران

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مجید امرایی مدیر سرای روزنامه نگاران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، در خصوص افتتاح موزه مطبوعات گفت: زمان دقیق افتتاح این موزه هنوز معین نیست، چرا که آماده سازی فضای درنظر گرفته شده برای این موزه نیازمند زمان بیشتری است. چون حدود 20 سال این ساختمان متروکه بوده و نیازمند مرمت و بازسازی مناسب است.

وی از انتشار دومین کتاب سرای روزنامه نگاران با عنوان سخن فرا اطلاع داد و گفت: این کتاب شامل تمامی نشست هاو کارگاه های آموزشی است که از نیمه دوم سال 91 تا سرانجام سال در آن منتشر شده است.

امرایی هم چنین از افتتاح سرای روزنامه نگاران استان یزد در روز یکشنبه 9 تیر اطلاع داد و گفت: این سرا چهاردهمین سرای روزنامه نگاری استانی است ، پس از آن نیز سرای روزنامه نگاران استان کرمان افتتاح خواهد شد.

وی در اشاره به جشنواره فصلی مطبوعات استانی گفت: جشنواره فصلی مطبوعات استانی تا 10 تیر تمدید شد، در استان های گیلان، کردستان، قزوین و کرمانشاه داوران هم چنان مشغول جمع آوری آثار هستند، در استان های همدان، البرز، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، خوزستان، سمنان و کرمان نیز بخشنامه برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات ابلاغ شده است.

امرایی در اشاره به دیگر برنامه های در دست انجام سرای روزنامه نگاران گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی روزنامه نگاری در استان های مختلف در حال پیگیری است و گواهی معتبر آموزشی نیز به شرکت کنندگان در دوره ها اعطا خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 723

به "افتتاح موزه مطبوعات پس از مرمت ساختمان انجام می گردد، انتشار دومین کتاب سرای روزنامه نگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح موزه مطبوعات پس از مرمت ساختمان انجام می گردد، انتشار دومین کتاب سرای روزنامه نگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید