اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه با استراماچونی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران، امیر حسین فتحی پس از نشست با آندره استراماچونی سرمربی آبی پوشان گفت: جلسه خیلی خاصی نبود. ما جلساتی منظم و هفتگی با یکدیگر داریم و این نشست هم در همان راستا بود. در فضایی گرم و صمیمی در مورد مسائل تیم نظرات مان را بیان کردیم و این مسائل مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه با استراماچونی

فتحی در مورد برخی خبرها که در رسانه های داخلی و خارجی در مورد استقلال مطرح شده بود بیان داشت: سال جاری تیم را خوب و زود بستیم و کار را به موقع آغاز کردیم و در شرایط ایده آل هستیم. اما انگار برخی ها از موفقیت تیم ناراحت می شوند و برای جلوگیری از این موفقیت دست به حاشیه سازی می زنند. نمی گویم هیچ مسئله ای نداریم، اما مسئله ای که به تیم ضربه بزند نداریم.

وی در مورد کمپ جدید تمرینی آبی پوشان گفت: این مجموعه را سه، چهار ماه است در اختیار داریم و مشغول تجهیز آن بودیم که خدا را شکر کار تمام شد و امروز آن را افتتاح کردیم. اینجا هم محل تمرین تیم است و هم دفتر کار استراماچونی و همکارانش.

فتحی در مورد ادامه فعالیت باشگاه در جابجایی توضیح داد: همانطور که استراماچونی به ما اعلام نموده، در پست مهاجم دوم یا هافبک بازیساز یک بازیکن احتیاج داریم و در حال رایزنی هستیم تا بهترین گزینه را با بهترین شرایط جذب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 199

به "اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه با استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه با استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید