استکی: صنعت نفت همواره تیم خوبی بوده، در اردوی نوروزی به خواسته های حسینی رسیدیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: طبق تفکرات و برنامه مجتبی حسینی در تعطیلات اردویی در اصفهان برگزار کردیم که از نظر فنی و بدنی اردوی بسیار خوبی بود و تقریباً به نقطه نظرات سرمربی تیم رسیدیم.

استکی: صنعت نفت همواره تیم خوبی بوده، در اردوی نوروزی به خواسته های حسینی رسیدیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، حسن استکی عصر آدینه در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: سال نو را به همه تبریک می گویم و امیدوارم در سال جدید ویروس کرونا از بین برود.

وی اضافه کرد: طبق تفکرات و برنامه آقای حسینی در تعطیلات اردویی در اصفهان برگزار کردیم که از نظر فنی و بدنی اردوی بسیار خوبی بود و تقریباً به نقطه نظرات سرمربی تیم رسیدیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره غایبان تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدومی نداریم اما متأسفانه قاسم حدادی فر را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

استکی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی را ببینیم. صنعت نفت سال جاری با مدیریت و مربیان جدید عملکرد بسیار خوبی داشته و تیم بالای جدولی است. صنعت نفت همیشه از نظر فنی تیم خوبی بوده است و امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم انجام دهیم.

وی توضیح داد: تمرینات خوبی برای این ملاقات انجام داده ایم و امیدوارم بتوانیم در سال جدید عیدی خوبی به تماشاگران اصفهانی به خصوص طرفداران ذوب آهن بدهیم. چون بازی اول پس از تعطیلات، بازی سختی است امیدوارم این ملاقات برای بازیکنان دو تیم توأم با سلامتی باشد و بازی خوبی از آب دربیاید.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1416

به "استکی: صنعت نفت همواره تیم خوبی بوده، در اردوی نوروزی به خواسته های حسینی رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استکی: صنعت نفت همواره تیم خوبی بوده، در اردوی نوروزی به خواسته های حسینی رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید