استقلال-الاهلی؛ دورهمی استقلالی ها به میزبانی کانون طرفداران

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگار مهر، طرفداران تیم فوتبال استقلال امروز می توانند همزمان با شروع ملاقات آسیایی تیم شان مقابل الاهلی در یک دورهمی به میزبانی کانون طرفداران باشگاه حضور یافته و به صورت زنده در یکی از پردیس های سینمایی تهران بازی تیمشان را تماشا نمایند.

استقلال-الاهلی؛ دورهمی استقلالی ها به میزبانی کانون طرفداران

سردار غلامرضا سعادتی دبیرکل کانون طرفداران استقلال در مصاحبه با خبرنگار مهر با تایید این خبر افزود،: این کار از دربی شروع شد و در ملاقات مقابل الکویت ادامه پیدا کرد. امروز برای سومین بار است که کانون طرفداران در یک پردیس سینمایی میزبان طرفدارانی است که تمایل دارند در کنار هم بازی تیم شان را نظاره گر باشند.

وی با تاکید بر رایگان بودن حضور در این همایش بیان داشت: هدف از برگزاری چنین مراسمی، نزدیک کردن و همدل کردن کانون های مجازی طرفداری، هدفمند کردن طرفداری و ترویج فرهنگ طرفداری بین طرفداران این تیم است.

دبیر کل کانون طرفداران باشگاه استقلال بیان داشت: این فرهنگ در جوامع مختلف وجود دارد و بسیاری از بازی های مهم تیم های محبوب و پر طرفدار در مراکز عمومی به وسیله گیرنده های بزرگ به نمایش در می آید تا ایجاد شور و نشاط به وسیله فوتبال محدود به فضای استادیوم ها نشود. ما هم امیدواریم در این زمینه در فوتبال ایران پیشگام باشیم و در آینده نزدیک شاهد گسترش این فرهنگ در کشورمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 691

به "استقلال-الاهلی؛ دورهمی استقلالی ها به میزبانی کانون طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال-الاهلی؛ دورهمی استقلالی ها به میزبانی کانون طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید