استعفای کل اداره پلیس یک شهر در میزوری آمریکا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، کل ماموران اداره پلیس کیمبرلینگ در استان میزوری از جمله رئیس پلیس به علت نارضایتی استعفا دادند که باعث بدون پلیس ماندن این شهر شد.

استعفای کل اداره پلیس یک شهر در میزوری آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کل ماموران اداره پلیس شهر کیمبرلینگ در استان میزوری از جمله رئیس پلیس استعفا دادند که باعث شد این شهر بدون پلیس بماند.

شبکه فاکس نیوز گزارش داد دلیل این اقدام مشکلاتی مانند دستمزد ناکافی و نداشتن ابزار مناسب برای انجام کار و بعلاوه وجود مقام های محلی که برای یافتن فردی به جای خود مشکل داشتند، بویژه هنگامی که لفاظی ها علیه پلیس در میان بعضی از افراد زیاد است.

به نوشته وبگاه خبری هیل، داگ رادر کلانتر شهرستان استون که این شهر در آن قرار گرفته است، درباره استعفا در اداره پلیس شهر کیمبرلینگ با بیان این که بیشتر ایستگاه های پلیس کم نیرو هستند، گفت: پر کردن مجدد اداره پلیس با ماموران واجد شرایط سخت خواهد بود، اما امیدوارم آن ها بتوانند بزودی کار بر روی این مسئله را شروع نموده و به نتیجه برسند.

به گفته رادر، آنچه پیش زمینه استعفای گسترده شد، استعفای کریگ الکساندر رئیس پلیس شهر کیمبرلینگ در 23 اوت بود. سپس سه مامور پلیس و یک گروهبان هم به الکساندر ملحق شدند و دلایل آنها برای ترک کار عدم حضور کارمند پلیس برای یاری به اداره، نداشتن ماموران واجد شرایط در این اداره و درخواست فرصت های تازه با دستمزد بهتر بود.

گزارش شده که بعضی از افسران پلیس شهر کیمبرلینگ برای این استعفا کردند که به اداره پلیس برانسون وست بپیوندند که این مسئله باب فریتز شهردار کیمبرلینگ را غافلگیر کرد.

در بحبوحه اعتراضات ضد خشونت پلیس در سال 2020 که سراسر آمریکا را بعد از قتل جورج فلوید در بر گرفت، ماموران پلیس زیادی تحت فشار قرار گرفتند تا استعفا دهند، در قبال اقدامات خود از جمله قتل جوابگو باشند و با قطع بودجه پلیس و تخصیص آن به طرح های دیگر روبرو شوند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، حدود 2600 مامور پلیس نیویورک در سال 2020 بازنشسته شدند، در حالی که 1509 نفر سال قبل بازنشسته شده بودند.

شهر پورتلند در استان اورگن که کانون اعتراضات بود، شاهد استعفای 69 مامور و 75 بازنشسته از آوریل 2020 تا آوریل 2021 بود که در مقایسه با سال قبل که به ترتیب 27 و 14 مورد بود، افزایش داشت. در سیاتل، استعفا از 34 به 123 و بازنشستگی 43 به 96 نفر افزایش یافت.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1647

به "استعفای کل اداره پلیس یک شهر در میزوری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای کل اداره پلیس یک شهر در میزوری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید