اردوغان پاسخ تهدید های حفتر را داد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی نسبت به تهدیدات مطرح شده از سوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی علیه اتباع و اهداف ترکیه در لیبی واکنش نشان داد.

اردوغان پاسخ تهدید های حفتر را داد

به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به اظهارات اخیر احمد المسماری، سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی علیه اتباع و اهداف ترکیه در این کشور اظهار کرد: در صورت انجام هرگونه اقدام خصمانه ای از سوی ارتش ملی لیبی به ریاست خلیفه حفتر علیه اتباع و اهداف ترکیه در لیبی، آنکارا تدابیر لازم را اتخاذ خواهد نمود.

وی در کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه نشست سران گروه 20 در اوزاکای ژاپن گفت: هنوز مطمئن نیستیم که این دستور از طرف چه کسی صادر شده است و در صورت تأیید صدور آن از سوی خلیفه حفتر ، ترکیه تدابیر لازمی را در این خصوص خواهد اندیشید.

احمد المسماری روز گذشته در سخنانی گفت: اهداف ترکیه در لیبی، اهدافی خصمانه محسوب می شوند. دستور حمله به کشتی های ترکیه در آب های منطقه ای لیبی را صادر نموده ایم و هر موضع موجود در خاک خود را که به ترکیه مربوط باشد، هدف قرار می دهیم.

وی اضافه کرد: ارتش ملی لیبی دستور ممنوعیت پرواز هواپیماها از فرودگاه های لیبی به ترکیه و همچنیندستورات بازداشت همه اتباع این کشور در لیبی را صادر نموده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 151

به "اردوغان پاسخ تهدید های حفتر را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان پاسخ تهدید های حفتر را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید