احضار مدیران آمازون، اپل و فیس بوک به جلسه اتحادیه اروپا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، قانونگذاران اتحادیه اروپا از مدیران ارشد اجرایی آمازون، اپل، فیس بوک و آلفابت دعوت نموده اند تا با شرکت در یک جلسه استماع از مدل های فعلی و کسب و کار و برنامه های آینده آنها آگاه شوند.

احضار مدیران آمازون، اپل و فیس بوک به جلسه اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با اروپا تور از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

قانونگذاران اتحادیه اروپا از مدیران ارشد شرکت های آمازون، اپل، فیس بوک دعوت نموده اند تا در یکم فوریه (13 بهمن) در جلسه استماع در بروکسل شرکت نمایند. این در حالی است که اروپا میخواهد سلطه شرکت های عظیم فناوری را کاهش دهد.

مجلس اتحادیه اروپا در ماه های آینده پیشنهاداتی برای کمیسیون اتحادیه اروپا فراهم می نماید که از طریق آنها شرکت های فناوری را مجبور به فعالیت عادلانه در مقابل رقبایشان شوند.

همچنین دیگر برنامه این کمیسیون وادار کردن این شرکت ها به کنترل اخبار جعلی و محتوای خطرناک است که در صورت تخلف از آن با جریمه های سنگین روبرو خواهند شد.

در دعوتنامه ای که برای شرکت ارسال شده، آمده است: هدف این جلسه استماع تبادل افکار و نظر با مدیران ارشد اجرایی 4 شرکت فناوری عظیم است تا در شرایطی که آنها با چالش های تغییر در بازار دست و پنجه نرم می نمایند، درباره مدل های فعلی و کسب و کار و برنامه های آینده شرکت ها اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

این رویداد کشورهای عضو مجلس اروپا برای مذاکرات آینده درباره قوانین جدید بخش دیجیتال آماده می نماید.

قانونگذاران اعلام نموده اند آماده تغییر زمان برگزاری این جلسه هستند اما منابع نزدیک به شرکت های فناوری معتقدند آنها در چنین جلسه ای حاضر شوند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1300

به "احضار مدیران آمازون، اپل و فیس بوک به جلسه اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار مدیران آمازون، اپل و فیس بوک به جلسه اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید