اتحادیه اروپا تحریم های خود علیه روسیه را تمدید کرد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اتحادیه اروپا طی بیانیه ای از تمدید تحریم های خود علیه بیش از 200 شخص و نهاد روسی به مدت 6 ماه دیگر اطلاع داد.

اتحادیه اروپا تحریم های خود علیه روسیه را تمدید کرد

با ما سفر کنید و با تورهای اروپا زمستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اتحادیه اروپا روز آدینه اظهار داشت که تحریم هایی را که از سال 2014 در ارتباط با الحاق شبه جزیره کریمه و سواستوپول به روسیه علیه بیش از 200 شخص و نهاد روسی وضع نموده است، تا روز پانزدهم سپتامبر 2021 (اواخر شهریورماه 1400) تمدید می نماید.

شورای اروپا (نهاد معین کننده سیاست های کلی اتحادیه اروپا) طی بیانیه ای در مورد تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه اظهار داشت: اقدامات محدودکننده فعلی شامل محدودیت سفر، مسدودسازی دارایی ها و ممنوعیت دسترسی افراد و نهادهای تحریم شده به منابع مالی و مالی اتحادیه اروپا را شامل می گردد. تحریم های اتحادیه اروپا علیه این 177 فرد و 48 نهاد همچنان برقرار خواهد بود.

اتحادیه اروپا در ماه مارس سال 2014 (اسفندماه 1392) در پی الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه طی یک همه پرسی، به بهانه آنچه تضعیف تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین می خواند، تحریم هایی را علیه اشخاص و نهادهای روسی وضع کرد؛ از آن موقع تا به امروز این تحریم ها هر 6 ماه یکبار تمدید شده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1377

به "اتحادیه اروپا تحریم های خود علیه روسیه را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا تحریم های خود علیه روسیه را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید